В кожній країні, де розвинуті медія, діє так зване educational entertainment. Ці медія служать державній політиці, коли більшість молоді перестає читати газети, і дивитись новини. Цьому сегменту споживачів потрібно донести певну важливу інформацію про події в державі, про зовнішню політику і так дальше.
В результаті такої політики, а в певних аспектах її відсутності українці зовсім не знають про сусідню Білорусь, дивлясись на країну через призму російского телебачення, як і vice versa.
Кому:
- Молодим журналістам буде цікаво
- психологам медія
- думаючим людям
Приклад номер 1.
Україна. Більшість телеканалів в приватних руках, суспільне телебачення має малий вплив на суспільне життя. Хто платить, той може рекламувати по телебаченню усе.
До прикладу, наступні программи мають в Україні великий вплив:
1. Майк Щур - розвиває критичне мислення до всіх подій у державі
2. Файна Україна - повна сатира і негативне змальовування українських реалій в шоубізнесі, в армії, на переферії, в ДАІ і так ділі. В 2013-2014 роках ці реалії дають свій результат бездіяльності всього державного апарату в країні
3. 95 Квартал - в сатиричній формі перекладають на простішу мову (ш) менш формальну актуальні події в країні
Приклад номер 2.
В північній країні:
1. Прожектор Періс Хілтон - активно коментує пресу, накладаючи свою думку та інтерпретацію, що активно проковвтує телевізійна маса
2. Комеді Клаб - дає форми і кальки для реагування на суспільні проблеми
Приклад номер 3.
Американський досвід
Багато важливих в розумінні речей, що погубили тисячі життів доносять дітям через призму мультсеріалів, як це зробив італійський художник Паломбо до 70 річниці Голокосту. Він зобразив Сімпсонів в Аушвіці.
Таким чином використовуючи інтертекстуальність та пародію можна розповісти про події важливі в історії. Кому цікаво є ціле дослідження про Сімпсонів, проведене британськими науковцями. (ссилка)
Про важливі політичні події у країні, так і у світі відомі телеведучі John Stewart i Stephen Colbert (відео) вдало використовуючи сатиру у простий та зрозумілий для загальної аудиторія доносять усе що потрібно знати простому громадянину.
Висновки: коли по TV немає проблем (ситуація контрольованого вакууму), то і в житті не має проблем - хибна і оманлива думка.
Що потрібно для того щоб зламати, або переробити формат даного медійного простору -
різноманітні молодіжні організації, що активно проводять роботу з молоддю.
Приклади:- в ХАТА МАЙСТЕРНЯ на Косівщині, а також Майстерня ініціативи активістів з України, Польші та Білорусії, те з Росії
- в Німеччині - молодіжний табір в м. Хіршльх
Таких молодіжних ініціатив існує досить багато. Кожний хто шукає, знайде щось цікаве для себе та свого розвитку. Рекомендую усім студентам, котрі мають час активно брати участь.
Немає коментарів:
Дописати коментар